rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilość ogłoszeń: 12 888   |   Dodanych dzisiaj: 437

Mieszkanie 2 pokojowe Witolda Park

Mieszkanie 2 pokojowe Witolda Park
Sprzedam mieszkanie 2 pokojowe 37m2 z komórką lokatorską i miejscem parkingowym. Aneks kuchenny, pokój ze small office. Balkon 12 m2, Lokalizacja Rzeszów Witolda Park 8D. Miejsce ...

Husów działka 11ar ...

CENA:
49500


Zobacz

Przestronne 4-pok. 8 ...

CENA:
630000


Zobacz

Nissan Qashqai 2.0 B ...

CENA:
27950


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 513 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Zatrudnię do pracy na stanowisku mięsne. Sklep w miejscowości Błędowa Tyczyńska.

Dodane : 2025-05-13 11:25 + czytaj więcej

Zatrudnię kierowcę/magazyniera w Hurtowni Świat Piw koło Rzeszowa. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku. Zakres obowiązków: - przygotowywanie towaru dla klientów - przyjmowanie i rozkładanie dostaw - kompletowanie i paczkowanie wysyłek - transport towarów do klientów Wymagania: - prawo jazdy kat.B - uprawnienia na wózki widłowe - sumienność, pracowitość oraz obowiązkowość - dobra organizacja pracy Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na e-mail : [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-08 11:14 + czytaj więcej

Wojewódzki Dom Kultury w Rzeszowie ogłasza rekrutację na stanowisko specjalista do spraw serwisu technicznego ekspozycji I Stanowisko: Specjalista do spraw serwisu technicznego ekspozycji II Miejsce pracy: Podkarpackie Centrum Nauki Łukasiewicz w Jasionce III Zakres obowiązków: Utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej eksponatów interaktywnych wystaw Podkarpackiego Centrum Nauki „Łukasiewicz” (dalej zwanym PCN). Rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprawnością działania urządzeń i systemów wchodzących w skład eksponatów interaktywnych wystaw PCN. Systematyczna kontrola sprawności i stanu technicznego eksponatów zgodnie z harmonogramem, instrukcjami, DTR urządzeń. Konserwacja prewencyjna eksponatów. Wykonywanie drobnych prac montażowych, elektrycznych, elektronicznych i mechanicznych. Modernizacja zastosowanych rozwiązań pod kątem zwiększania bezpieczeństwa i bezawaryjności. Udział w przygotowywaniu harmonogramu napraw. Identyfikowanie i usuwanie usterek. Udział w montażu nowych eksponatów. Prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej awarii i przeglądów według dokumentacji serwisowej eksponatów. Udział w planowaniu, wykonaniu, zlecaniu i nadzorowaniu prac w zakresie regularnych przeglądów technicznych, kalibracji, kwalifikacji konserwacji i remontów eksponatów, maszyn, urządzeń oraz instalacji i wyposażenia. Prowadzenie i ewidencja narzędzi niezbędnych do wykonywa

Dodane : 2025-05-12 10:24 + czytaj więcej

Miejsce pracy: Surochów 160A Opis stanowiska * Monitorowanie działań zamierzających do zawarcia nowych oraz prawidłowej realizacji bieżących kontraktów biznesowych i umów z klientami. * Nadzorowanie procesu pozyskiwania nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami biznesowymi * Negocjowanie warunków współpracy z kontrahentami i klientami, * Badanie rynku i monitoring działań konkurencji * Efektywne zarządzanie podległym zespołem po przez delegowanie zadań, wyznaczanie celów sprzedażowych, dbałość o wysoki poziom standardów obsługi klienta Wymagania * Wykształcenie wyższe (Handel, Zarządzanie, Marketing, Ekonomia) * Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku * Biegła znajomość j. angielskiego * Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych * Łatwość nawiązywania kontaktów i budowanie pozytywnych relacji z klientami Oferujemy: * Pracę w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy * Stabilność zatrudnienia * Atrakcyjne wynagrodzenie Liczba wolnych stanowisk : 1 Kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami CV prosimy przesyłać: * W formie elektronicznej na adres: [użyj formularza kontaktowego], prosimy o podanie tytułu wiadomości: Dyrektor Handlowy * W formie papierowej za pośrednictwem poczty na adres Euroservice ZPT Sp. z o.o., 37-500 Surochów, 160A z dopiskiem na kopercie "Podanie o pracę" * lub osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Podanie o pracę". Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać zgodę o

Dodane : 2025-04-29 12:51 + czytaj więcej

Poszukujemy doswiadczonego baristy/tki do kawiarni w centrum Rzeszowa.Dobre warunki zatrudnienia.

Dodane : 2025-05-07 20:44 + czytaj więcej

Miejsce pracy: Surochów 160A Opis stanowiska: * Kształtowanie i realizacja strategii finansowej * Zarządzanie płynnością finansową (wpływy i wydatki) * Analiza dokumentów księgowych, bilansów, analiza kosztów, zysków i strat i raportowanie sytuacji finansowych do zarządu * Przygotowanie budżetu spółki, kontrola realizacji i analiza odchyleń * Planowanie, opracowywanie i nadzór nad realizacją krótko i długoterminowych planów finansowych * Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów zarządczych * Modelowanie finansowe, krótkoterminowe prognozy, ocena skutków finansowych decyzji biznesowych * Nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji * Odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej * Zarządzanie budżetem, analiza i sprawozdawczość finansowa, nadzór nad księgowością, doświadczenie w kontaktach z audytorami, bankami, inwestorami. Wymagania: * Wykształcenie wyższe (Ekonomia, Finanse i Bankowość) * Doświadczenie zdobyte w prowadzeniu procesów budżetowania, budowania strategii finansowej i konsolidacji finansowej * Doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem * Bardzo dobra wiedza z zakresu księgowości, finansów, podatków oraz raportowania * Doświadczenie w negocjacjach i obsłudze finansowania zewnętrznego * Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne * Analityczne i strategiczne myślenie, doskonała znajomość zasad rachunkowości i przepisów podatkowych, umiejętność zarządzania

Dodane : 2025-04-15 11:26 + czytaj więcej

Sieć Żłobków i Przedszkoli Maluszkowo poszukuje do pracy studenta do pomocy w placówce żłobkowo - przedszkolnej. Miejsce pracy: Żłobek i Przedszkole Maluszkowo - Nienadówka 696b, 36-052 Nienadówka -zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie -praca (od poniedziałku do piątku -8 godz./dziennie) Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny. Zachęcamy do zapoznania się z firmą: www.maluszkowo.com.pl.

Dodane : 2025-04-29 17:18 + czytaj więcej

Sieć Żłobków i Przedszkoli Maluszkowo poszukuje do pracy studenta do pomocy w placówkach żłobkowo-przedszkolnych Maluszkowo na terenie Rzeszowa. -praca -od poniedziałku do piątku -8 godz./dziennie - umowa zlecenie Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny. Zachęcamy do zapoznania się z firmą: www.maluszkowo.com.pl.

Dodane : 2025-04-15 17:44 + czytaj więcej

Zatrudnię kierowcę C lub C+E do transportu kruszywa. Praca na terenie województwa podkarpackiego. Codzienne powroty do domu. Wymagania: - aktualne prawo jazdy - aktualna karta kierowcy - aktualne badania psychologiczne i lekarskie - nie karany. Mile widziane doświadczenie w jeździe na budowach i do prywatnych posesji. Miejsce pracy Czudec i okolice. Więcej informacji pod nr tel. 609 54 27 27

Dodane : 2025-05-13 20:45 + czytaj więcej

Przyjmiemy na staż w świetlicy opiekuńczo-wychowawczej osoby z wykształceniem pedagogicznym i zarejestrowane w Urzędzie Pracy w Rzeszowie Prosimy wysłać CV na e-mail Adres: [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-04-24 09:15 + czytaj więcej

Firma PROFUNDER CONSULTING zajmuje się pozyskiwaniem dofinansowań dla firm, głównie z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), samorządów i organów samorządowych (JST), organizacji pozarządowych (NGO) oraz osób prywatnych. Z związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy współpracowników w zakresie m.in.: sporządzania dokumentacji aplikacyjnej w ramach konkursów z dofinansowaniem unijnym, sporządzania wniosków pożyczkowych, sporządzania modeli biznesowych (internacjonalizacja, dywersyfikacja działalności, gospodarka obiegu zamkniętego). Wymagania stawiane współpracownikom: - minimum pół roku doświadczenia w branży związanej z pozyskiwaniem finansowania zewnętrznego; - wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, administracja, prawo); Forma współpracy: umowa zlecenie, umowa o dzieło, współpraca B2B. Tryb pracy: praca całkowicie zdalna oraz ewentualne spotkania robocze. CV proszę wysyłać na adres e-mail: [użyj formularza kontaktowego] W dokumencie CV prosimy umieścić następującą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."

Dodane : 2025-05-12 16:39 + czytaj więcej

Firma budowlana z prawie 30-letnim doświadczeniem, świadcząca usługi w zakresie budownictwa ogólnego, poszukuje Kandydatów na stanowisko: Kierownik robót budowlanych Miejsce pracy: Rzeszów Zadania: Analiza dokumentacji projektowej, Prowadzenie dokumentacji budowy, Koordynacja działań na budowie, Nadzór nad przebiegiem budowy, Zamówienia materiałów, Kontrola jakości materiałów. Wymagania: Wykształcenie wyższe budowlane lub pokrewne, Minimum roczne doświadczenie na stanowisku Kierownika robót przy budowie obiektów wielorodzinnych, Uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, Znajomość programów AutoCad i MsOffice, Umiejętności czytania dokumentacji technicznej i projektowej, Dobrej organizacji pracy własnej i zespołu. Gwarantujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Konkurencyjne wynagrodzenie, Możliwość rozwoju zawodowego, Pracę w jednej lokalizacji, Przyjazną atmosferę i zgrany zespół, który zawsze służy pomocą. Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego] lub kontakt telefoniczny – 530- 685-868 (Iza). Nie odbieram ? Napisz sms, oddzwonię! Nr wpisu do rejestru 13 471 jako BERKER DOMINIS Sp. z o.o.

Dodane : 2025-05-07 11:00 + czytaj więcej

Hotel Prezydencki w Rzeszowie poszukuje osób na stanowisko Kelner/Kelnerka. Zakres obowiązków: - dbałość o czystość i estetykę miejsca pracy, - obsługa kelnerska Gości w restauracji, - zapewnienie wysokiego standardu świadczonych usług, - realizacja bieżących zadań operacyjnych, - współpraca z działem kuchni i wsparcie innych działów w hotelu Nasze oczekiwania: - minimum półroczne doświadczenie w pracy na stanowisku kelnera/kelnerki w restauracji, - mile widziane wykształcenie kierunkowe (szkoła gastronomiczna), - znajomość języka angielskiego, - umiejętność pracy w zespole, - miła aparycja, wysoka kultura osobista, - dyspozycyjność, - książeczka sanitarno-epidemiologiczna, Oferujemy: - wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności, - stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowy o pracę/umowy zlecenie, - możliwość rozwoju zawodowego, - elastyczny grafik pracy, - możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV na adres [użyj formularza kontaktowego] z dopiskiem Kelner/kelnerka. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Medyczne Medyk Sp. z o.o. sp. K. ul. Szopena 1, 35- 055 Rzeszów dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29. 08 .19 97 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 2002 nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami.)"

Dodane : 2025-05-12 09:13 + czytaj więcej

Szukamy specjalisty ds. marketingu! Centrum Inwestycji Deweloperskich poszukuje osoby z zacięciem do tworzenia treści i skutecznego promowania brandu oraz prowadzonych inwestycji. Co będzie należało do Twoich głównych zadań? - Tworzenie materiałów wideo (nagrania + montaż) - Opracowywanie scenariuszy i koncepcji treści - Nagrania z drona (mile widziane własne zaplecze) - Obsługa kampanii reklamowych (Facebook Ads, Google Ads, YouTube itd.) - Wsparcie działań SEO (we współpracy ze specjalistą) - Tworzenie i wdrażanie planu marketingowego dla konkretnych inwestycji - Kreatywne podejście, dobre oko i samodzielność Preferowana forma współpracy: B2B Szukamy osoby z pomysłami, która nie boi się działać i wie, jak promować nieruchomości przez ekran. Wynagrodzenie oraz szczegóły współpracy ustalamy indywidualnie – zależnie od doświadczenia, zakresu działań i dostępności. Zainteresowane osoby proszę o kontakt w wiadomości prywatnej lub przesłanie CV/portfolio na: [użyj formularza kontaktowego] Jeśli znasz kogoś godnego polecenia — będziemy bardzo wdzięczni za kontakt!

Dodane : 2025-05-01 22:01 + czytaj więcej

Proponuję pracę jako kierowca Bolt/Free Now. Posiadam auta na wynajem przystosowane pod taxi (już od 300zl). Dokumenty potrzebne aby zostać kierowcą 1. zaświadczenie o niekaralności 2. orzeczenie lekarskie na stanowisko kierowca 3. ważne badania psychotechniczne 4. prawo jazdy min. 1 rok Aby uzyskać więcej informacji proszę o kontakt lub proszę przesłać CV a ja się skontaktuje. Telefon: 698 673 874

Dodane : 2025-05-07 13:41 + czytaj więcej

Strona 23 z 35
zamknij
Zamknij
Strona www.rzeszowiak wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Korzystajac ze strony wyrazasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies w celu zapewnienia Ci wygody podczas używania naszego serwisu. Dowiedz sie więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy. OK